RSS

luni, 14 aprilie 2014

Idei de cadouri facute de mana - Cosulet de Paste

Am petrecut acest sfarsit de saptamana intr-un mod foarte placut; m-am aventurat iar cu trenul si autobuzul pana in oras; am gasit in sfarsit scurtatura pana la gara iar acum am nevoie doar de 10 minute sa prind trenul :)); am cumparat o rochita pentru o bebelusa de 6 luni (am avut emotii plimbandu-ma printre hainutele piticilor, ba chiar mi-am imaginat cum ar fi sa merg frecvent la cumparaturi pentru/cu un bebe...al meu); am baut niste licori magice ambele facute din vin alb; foarte bune. (revin cu detalii); am mancat mancare mexicana buna si picanta; am vorbit in spaniola (imi era dor) si am facut glume in germana (acum ma pot lauda si eu, deh, am invatat limba si nu mai pot sa tac).

Am avut doi sarbatoriti. Le-am oferit cadouri relativ asemanatoare dar cum hand-made-ul e o arta nici un lucru iesit din mainile unui iubitor de frumos nu poate iesi identic cu un altul. Asadar am realizat cate un cosulet ca in tutorialul de mai jos, am facut cateva praline (da, sunt vestitele praline care ma scot din incurcatura atunci cand am nevoie de ceva bun, rapid si deosebit); sticlele de vin rosu sec le-am transformat  intr-un iepuras, asa ca toata povestea a durat cateva ore. Am mai cules si niste flori de pe camp si vreo cateva din gradina si gata cadourile. 



Pentru realizarea iepurasului m-am inspirat din tutorialul de mai jos.



Primul cadou 





Si cel de-al doilea








Seara am incheiat-o cu flacari din praf de stele si dorinte aruncate in vant parfumat.


Un inceput bun sa avem!

photos by me

0 comentarii: