RSS

luni, 24 februarie 2014

Iubirea in Amurgul culorilor




"Simt ca nu exista timp ci doar etape, stari care ne aduc mai aproape de Lumina. Nu exista timp ci doar alegeri pentru a muri in vederea eliberarii."
Fragmente din Mine




M-am indragostit de Instagram iar de alte activitati nu mai sunt interesata. Cu greu ma abtin sa nu verific daca am primit ceva de la vreun nou Freund. Fotografiez mult si cu drag, caut cele mai bune pozitii, cel mai bun unghi, obiectele din jur imi vorbesc. Azi am fotografiat cochilia unui melc, printre altele. Soarele se joaca frumos cu mine, se ascunde in spatele copacilor iar eu ii fac cu ochiul si tzac...pic of the day pentru insta!!!

Azi a fost o zi divina. Mugurasii cresc, se umfla, stau sa pocneasca. Curand, curand... soarele caldut mi-a mangaiat obrajii uscati de vant si de zilele cenusii. Mi-am scos lalelele la soare. 

Am facut pauza de crosetat si am inceput sa-mi intep gandurile cu andrele. Lucrez la o pereche de manusi. Ma astept sa o termin in cateva luni. Pana la Craciunul viitor reusesc eu. 

"Aller Anfang ist schwer" sau cum zice vorba romaneasca "Orice inceput e greu". Numa' sa vrem, restu' vine de la sine. 

Citesc. Citesc in germana. Cu dictionarul alaturi, cu pixuri smechere si coli de hartie alba (se vor ingalbeni de la atata repetat) notez fiecare cuvant necunoscut. Cand obosesc ies afara, inspir adanc, beau multa apa si dau pagina. Mai departe. 

Conduc masina! Mi-e frica de mor dar ma incapatanez sa traiesc aceasta frica pana nu-mi mai simt anumite parti ale corpului de la atata tremurat. "In Iadul din tine asteapta Mangaietorul", spunea Maica Siluana. Asadar stau si eu pe acolo prin oala clocotinda si caut sa dau mana cu Michiduta. Mi-e frica de frica dar vreau sa o aduc la Lumina, am obosit sa.mi tot miros excrementele fricii, vreau sa vina primavara in mine, vreau sa ies la plimbare cu copilul interior, sa mergem in parc, sa ne jucam cu mingea, sa culegem toporasi de pe coasta dealului si sa alergam cu fluturasii prin gradina de flori a bunicii. 

Eu sau Mine? Sunt prietenul sau dusmanul meu? Imi vreau binele sau ma trag singura de par daca nu o face altul?

Reiki si cristalele sunt vindecatorii mei, vointa imi este baston zdravan, florile, zambetul vietii iar animalele, lectia iubirii. Sunt plina, sunt plina de mine, de ganduri, de emotii negative, de invide si ura, sunt plina de judecati, de prejudecati, de idei; ma curat, ma spal, ma imbaiez, nu cu gel de dus scump ci cu spuma de perseverenta, folosesc apoi crema pentru a o lua de la cap si un strop din parfumul iertarii.

N-am visuri sau dorinte, ma simt plina si vreau sa ma golesc. 

Cred ca vreau sa ies in lume.

Noapte lina!

0 comentarii: